Šios savaitės Windows mobile apžvalgai pasirinkau veiksmu ir nuotykiais alsuojantį Soul of Darkness žaidimą. Tai dar vienas java žaidimas pritaikytas telefonams, su lietimui jautriais ekranais. Soul of Darkness žymiai lenkia ankščiau bandytą Spiderman: Toxic city ne tik valdymu, kuris pastarajame buvo nepakenčiamai sunkus, bet ir žaidėjui suteikiamomis galimybėmis, istorijos turtingumu bei dar daug kuo.
Istorija
Vienas iš svarbiausių žaidimo elementų yra istorija, atskleidžiama žaidžiant. Soul of Darkness žaidime jūs pateksite į gotišką, vampyrų pilną pasaulį, kuriame atstovausite Kale. Šis paslaptingų galių turintis karys siekia išgelbėti savo mylimąją ir visiems laikams nušluoti vampyrus nuo žemės paviršiaus. Norint pasiekti šio tikslo jums teks pereiti net 11 lygių, kurių metu išmoksite valdyti naujas galias ir galėsite tobulinti turimas.
Gameplay‘us
Gameplay‘us – stipriausia šio žaidimo vieta. Paprastas valdymas ir skirtingų kovos būdų gausa leidžia jums surasti savąjį stilių. Man ypač patiko tai, kad Kale gali valdyti dvi skirtingas stichijas: ugnies ir ledo. Iš pradžių turite tik ugninį kardą ir atrodo, kad su juo ir neutralizuosite visus vampyrus, vabalus ir kitokius padarus, tačiau taip nėra. Žaidimo eigoje Kale gauna ledinę ietį, kuri suteikia dar daugiau laisvės.
Kiekvienas ginklas turi magiškų savybių, kurios padeda įveikti kliūtis. Ar minėjau, kad galima tobulinti sugebėjimus? Einant lygis po lygio sugebėjimų didinimas nelabai jaučiasi, tačiau sugrįžus į pirmą lygį monstrai krenta po pirmo smūgio. Sugebėjimų sistema verčia tyrinėti žaidimo pasaulį, nes jame apstu slaptų vietų, kur galima rasti taip reikalingų kristalų.
Grafika
Soul of Darkness yra „lentelės“ tipo žaidimas. Nors žaidimo veiksmas vyksta 2D aplinkoje, tačiau joje gausu efektų, nuspalvinančių gotišką aplinką. Spalvingiausios yra kovos scenos, naudojant įvairias kovos technikas atsiskleidžia visas žaidimo grožis. Pvz.: Jei naudojate ugninį kardą, aplink Kale dega ugnis, o jei ledinę ietį – snaigės. Nors pats veikėjas ir jo sugebėjai yra labai išplėtoti grafiškai, tačiau apie oponentus to nebūtų galima pasakyti. Pagrindiniai bosai gana detalūs, tačiau eiliniai kariai per dažnai kartojasi. Juokingiausia tai, kad dažniausiai jie pasirodo po vieną. Masinių skerdynių šiame žaidime nesutiksime.
Garso takelis
Visą žaidimą žaidžiau neįsijungęs garso ir pasirodo neapsirikau. Kai pamėginau žaisti su garsu, iškarto kilo noras jį išjungti. Niūrios viduramžių muzikėlės man visiškai nepatiko. Galbūt kitiems tai padės įsijausti į žaidimą, tačiau aš pasiliksiu prie begarsės aplinkos.
Išvada
Soul of darkness įtraukia nuo pirmosios žaidimo akimirkos ir leidžia ramiau atsikvėpti tik tada, kai jau visi vampyrai nukenksminti ir mylimoji išvaduota (nelabai tikslus pasakymas, bet nenoriu spoil‘inti). Tai vienas iš geriausių mano bandytų veiksmo žaidimų, todėl kitokio vertinimo nei 10/10 nelabai ir būtų galima skirti.
Susijusios naujienos:
- WinMo: Warfare Incorporated video apžvalga Warfare Incorporated – tai vienas iš geriausiai vertinamų RTS žaidimų,...
Perejau ir tikraj labaj patiko